21'e.

wey, jag är så stolt över mej själv!
gav mej själv en spark där bak och gick och frågade. och visst gick det fint! :)
nu har jag förstatjing på en lägenhet i typ februari/mars. får se hur det känns sen, men ändå..
det här kan bli hur bra som helst.

finally friday, som jag brukar säga, och idag känns det verkligen så o-t-r-o-l-i-g-t skönt. :D yees.
har inte varit ledig en fredagskväll dom senaste månaderna och nu vet jag knappt vad jag ska göra
av den förtjusande tiden.. nu ska jag åka och köpa något gott att äta till mej och paps i alla fall och
senare blir det innebandy med jennie. ;) great!

det värsta som finns är att ångra saker man inte har gjort.
så sant, så sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0