22'e.

igår var det mys med jenniepie hela kvällen. innebandykik, en massa skratt, 'idol' (hur kunde anna åka ut!? :S)
och så avslutades kvällen med smygpremiären av nya 'bevvan'. kan bli riktig succé, måste jag säga. trés bien!

förkyld som attan idag. har känt mej hängig hela veckan, det har varit ett ständigt bankande i skallen och
jag antar att det håller på att bryta ut på riktigt nu. trist. vill inte bli sjuk ju.
så ikväll blir det inget slirande. för en gångs skull.. ska istället tillbringa min lediga lördag med bland andra
oskar och johanna. goood middag väntar. ska bli trevlans! :)

hela dagen igår, vidare på kvällen och sen jag slog upp ögonen imorse har jag varit som förföljd av the killers
låt 'read my mind'. eller egentligen av en enda textrad. den återkommer heeela tiden. tycker låten är urbra,
absolut, men seriöst, det här börjar balla ur. hahaha.
i don't mind if you don't mind. 'cause i don't shine if you don't shine.

Kommentarer
Postat av: Annelie

lägenhet i vika eller?

2008-11-23 @ 14:51:35
URL: http://whataboutnellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0