4'e.

tänkte att det var läge för en kort  beskrivning av min helg..
åkte till norpan i fredags efter jobbet, morbror skjutsade mej och gurra och markus åkte med.
fort till lägenheten för att dressa om och sen hem till marres place för att förfesta med alla tjejerna.
därifrån tog vi sen taxi med tette (haha!) till otten där kvällen skulle spenderas för ovanlighetens skull.
träffade en massa roligt folk och det blev mucho dans, urkul! :)
självklart ska det ju alltid vara något som gör att kvällen inte blir hundraprocentig, och det var det även
denna gång. vissa människor är så dumma att dom inte förstår det själva. mhm.
men jajaa, ganska skönt att hamna i säng och skeda sen i alla fall. ;D hahah.

     

på lördagen var det seeegt as hell, men jag trippade ändå iväg och köpte goood frulle åt mej, carro, lina och
anna innan vi begav oss hemåt. entrade viken vid halv två, så det blev stressstress för att hinna klart innan
bussen skulle åka tillbaka till stan vid halv fyra. meen, jag förvånade mej själv och lyckades hinna med.
sällskapade med ida på vägen in, och sen bar det av till lägenheten igen för att fixa lite.
därefter drogs det till matilda för att ladda upp inför helgens höjdpunkt : HÅKANkonserten! :D:D
showen var miiinst lika bra som sist och jag hade the time of my life! ;D fyfarao, så galet underbart!

och jag fick höra min absoluta favorit, 'det är så jag säger det'. lycka!<3
men även om det var så förbannat braaa(!!) och jag är makalöst glad att matilda var med mej(tack!),
så kan jag ju inte neka till att jag faktiskt önskar att du hade varit där också.. :/ men jajaa, så är det.
efter konserten blev det korv, flygade kvitton och hävande innan vi drog till hugos och mötte upp med tjejerna.
riktigt bra kväll, men waaay to much folk, det blev ett stort minus!
åkte hem lite tidigare med sötast igen och låg och pratade lääänge. sen kom linkan också, mys!
     

helgen var sjuuukt rolig, mina tjejer är totally underbara och håkan var BÄST!<3



idag är jag ledig, som vanligt at tuesdays. har varit och lunchat med mami på melke's. mums!
har även kirrat frihet på torsdag, önskar att det vore för att jag skulle gå och ta ett kik på moneybrother som
kommer till stan, men så bra är det inte.. bläääig begravning väntar och jag bävar för det. :( huh..

men jag tycker om att du gör mej glad. :) positive vibrations.

Kommentarer
Postat av: Din

Mm, det var myys att skeda, för jag var ju så kall om stjärten... :) hihi. Älskar dig sötnoows!

2008-11-04 @ 20:48:03
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: m

UNDERBART va det! Tack!! Hahaha jag hade glömt bort kvittot, jag skrattar högt!!

2008-11-05 @ 19:52:58
URL: http://madiva.blogg.se/
Postat av: Bella

hahaha Tette ja, han hade jag glömt! fast jag minns hans hastiga inbromsning :P

2008-11-06 @ 21:29:49
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0