free fallin'.

igår var det feest och det var skitkul!
började fixet hyfsat tidigt tillsammans med linorna och carolin. vi blev klara precis lagom när det
var dags för bella och cirre att droppa in. jag bjöd på tvårätters och vi hade det sjukt trevligt! :)
sen blev det massa lek. emma och ida kom även och joinade. mycket skratt och ännu mer drickande. :D hah.
när vi avklarat uppladdningen bar det av ner till melke's för att parta vidare och shaka till bruno och gutte. 
träffade på många härliga människor, (bl.a. johanna. :) wey!) och det var jätteroligt.
vi gjorde en klassisker och sjöng 'billy' också. hah, alltid!
efter ett par försök till att dra ut på spelandet efter stängningsdags (sporres var bäst! ;D), så gav vi upp och
kilade över storgatan till davidsson's för att runda av. hann med sjukt mycket dans där med och kvällen
fortsatte vara göörtrevlig! :)
sen fick någon rycket och var totalt dum i huvudet. dock kunde jag inte sluta garva. patetiskt! haha, oh yees!
meen, det fick inte förstöra, nejnej. lina och jag körde för fullt sista tio. och så fick vi oss en och annan
chock också. anna orsakade en av dom. haha, sötnos!
urkuul kväll verkligen. tack hörnii! ♥

kvällens klockrenaste var ändå sms'et från rosa. HAHAHA. :D

imorse drog jag och carolin en utvärdering om kvällen. och när hon åkt härifrån så kom nästa gäng - lina, anna
och lina  - och det blev en till. haha, sånt behövs verkligen dagen efter. ;)
ikväll skulle det ha kilats till nellie, men så blev tydligen inte fallet. lite trist, men känns ändå ganska skönt att
bara ta det lite easy en sån här dag. heh, mhm.

nu drar jag till med en bildkavalkad från igår, sen får det vara nog för den här gången..

                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0