dreams aren't just not enough.

min lediga helg visade sej innehålla en massa lugn och ro.
bra, med tanke på att min kropp inte verkar må som den ska. men njae, särskilt kul har det väl inte varit.
bara mest skönt. och trevligt! :) mhm.
i lördagskväll var oskar här, vi tittade på 'dansbandskampen' och fick krupp. hahahah. ;D vilken jävla program!
sen blev det 'die hard 4.0''. bra skit. 'ameh, det är ju typ brucan och jag som pallar sånt där'. ;) mysig kväll!
igår åktes det till norpan en sväng. hade tänkt kika efter lite klappar och vara ute i god tid för en gångs skull,
men självklart gick det inte som planerat. istället kom jag hem med lite fina saker till mej själv. :)
bland annat inhandlades en kjol, en superfin volangklänning och en topp med typ puffig polokrage och hål
i ryggen som jag blev fullkomligt förälskad i. muy bien! :)
när vi kom hem blev det bowling. mami och annika skulle träna lite inför slutspelet, så jag, jennie, simp
och jocke hänkade. haha, det gick åt helvete för mej, men det blev sjukt mycket skratt. :D
avslutade kvällsingen hos lina, med henne och carolin. allatiders!<3

varje liten tanke på dej gör att jag får en klump i halsen. hur i helvete kunde det bli såhär?
fan, kan inte leva utan dej.

'dom passar inte ihop, hon skulle tröttna på honom. vi vet ju alla att lisa måste rastas ibland!'
eh, haha, okeej.!?

i'm damned to feel the way i do. what have i done to fall so hard for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0