11'e.

mitt stadsbesök blev ingen hit. humöret var inte på topp och det enda jag fick med mej hem var lite småplock,
bland annat ett urfint mörkt lila nagellack i och för sej, but still, de där storköpen som skulle göras uteblev
tråkigt nog.. motivationen var låg, så att säga, och inget kändes rätt. suck.
bättre blev det ju inte heller av att det vräkte ner ute och jag inte hade något paraply när jag gick till bussen. 
såg ut som en dränkt katt när jag väl fick krypa ihop och åka hemåt. så då var jag både sur och.. jaa, sur.
så sen jag kom hem har jag gått runt och varit tjurig och säkerligen allmänt asjobbig. i know it. men ibland
orkar man bara inte fejka munterhet och idag är en sån dag.

nu blir det duschen, förhoppningsvis rinner alla sura miner av mej då. so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0