reconsider me.

oj, det var fasligt vad mycket klagande det blev i förra inlägget! hah. jajaa, så kan det vara some days.
får väl ta och kompensera det nu..

har hittills haft en skapligt bra dag.
knick och mathilda har sin praktik på mitt jobb den här veckan. lite småkul sisådär att få bossa runt med
lillebror nummer två också. ;) och rosa och jag är lite halvchockade över deras arbetsvilja.
inga fikaraster här inte! haha, c'est trés bien.
när jag kom hem förut så tittade linisen förbi en sväng och jag försökte mej på lite pepp inför helgen,
hoppas det lyckades! :)
ikväll blir det kanskekanske en träff med min c, vore finemang, för i miss you!
myskvällen i norpan blev visst flyttad till fredag istället, fast då kan ju inte jag. jobbar ju alltid kväll fridays. :/
meen, som johanna sa 'lisa, du är ju alltid välkommen! du brukar ju till och med vara här när inte ens vi är det.'
haha, sant. ;D

tog en check i mina bildfiler förut och fann en av mina favoritpics. den är bara snygg! färgerna, känslan, allt!
och johnny har aldrig varit sexigare. ooh, vad jag gillar den! :)

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0