11'e.

det blev som tänkt igår och jag och tjejerna kikade innebandy en sväng, innan vi drog hem hit och 
tog en titt på 'idol' med grabbarna grus och jennie. trevlans!



idag skulle oskar och jag ha åkt till vingåker och shoppat, men så blev det visst inte..
får ta och spara pengarna till på tisdag, då jag planerat in en spenderardag. :) hoho, greatness!

och på tal om saker som inte blir av, så skippar jag myskvällen med flicksen hos emma i norpan ikväll.
sjukt trist, jag veeet, men så är det ju faktiskt jobb för min del imorgonbitti igen också.. mhm.

såå, vad som händer ikväll är för tillfället ett hyfsat stort frågetecken.. jepp.
antagligen blir det att kolla på fotbollen, förmodligen här hemma, även om jag mycket hellre skulle infinna
mej på råsunda som vissa andra(!). förhoppningsvis lyckas jag i alla fall leta rätt på något trevligt sällskap..
det ordnar sej nog. :)

have you ever been alone in a crowded room?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0