silence.

stegtävlingen började på jobbet idag, och tjena, vad det har knallats. hahah.
förövrigt så ska vi äntligen få tillgång till träning genom jobbet och rosie och jag är mucho nöjda. :) yees.

kvällen har nu tillbringats hos family ruda. annika fyller år, så kalas stod på schemat - allatiders!
som vanligt diskuterades det en hel del..
- jaa, men jag har ju slutat snusa en gång. i 32 timmar.
- jo meen, bara för att jag inte har druckit på 32 timmar så behöver ju inte det betyda att jag har slutat.
det kan ju bara vara för att jag är sjuk eller inte har råd.
;) hah, jepp.

dagens stooora GRATTIS går i alla fall till nellie. hoho, körkort! :D

flytta?

Kommentarer
Postat av: Annelie

HIhi tack:P Vadå flytta???

2008-10-05 @ 17:27:23
URL: http://whataboutnellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0