sunny beach.

snaaart åker vi! :D
jag är alldeles strax klar med packningen, bara lite småsaker som ska ner i bagen. sen är jag redo!
laddad till max! verkligen. den här resan ska bli allatiders! ;)

veckan har dock varit väldigt busy.
hårt jobb i måndags, sen stadstur med lina och carolin i tisdags plus en visit på sjukhuset hos simp.
igår var det först jobb och därefter stack jag och rosa till linköping på sponsorresa för att äta god mat
och se på en sjukt bra fotbollsmatch. trevlans! :)
idag har jag umgåtts med anna. mys! dock jobbigt att säga hejdå, nu ses vi inte på flera månader igen! :(
men ha det kalas i australien cutie!<3
sen har det packats och handlats och förberetts för avresa klockan 18! can't wait! :D

bloggen hänkar inte till bulgarien, så hörs om en vecka typ..
so long, folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0