utan ett ord.

nu ringde precis bossen och frågade om jag hade några vänner som ville tjäna pengar.
såå, nu har jag raggat folk till kvällens inventering. jag är bra och chefen är nöjd. :) heh, det ni!

förövrigt så har den här dagen såsat sej fram och jag har ändå inte tagit tag i något av det jag skulle ha gjort..
eller jo, jag har slängt 7 par av mina skor. det är ju bra. eller nåt.!?
träningen har dock tyvärr också uteblivit på grund av att min värkande kropp, vilket suger ganska rejält
då jag sett fram emot ett hårdpass idag. aja, får väl vila tills imorgon i alla fall..

http://www.youtube.com/results?search_query=melissa+horn&search_type=&aq=-1&oq=  
det är sådär skönt bra. allting. och jaa, jag är inne i en horn-period. igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0