14'e.

och jag har varit ledig. jisses, så sköönt!
har spenderat största delen av dagen med linorna. :) vi tog en tur till sörping och storhandlade inför resan.
för nu är det bara en dag kvar, sen sticker vi till sälen en sväng. :D ska bli grymt kul. jepp.
dock ringde gustav förut och sa att jag borde ta med vattenskidorna istället. tydligen ganska varmt
däruppe nu. haha. meen, skidåkningen har ju ändå inte varit min största prioritet med den här resan.
jag längtar bara efter lite semester. och så umgås, ha roligt och festa. såklart. ;)

ibland händer saker som skakar ens värld lite. man får reda på grejer som förändrar ens liv en aning.
och det är då man vet vilka som är ens vänner.
slänger in ett tack idag också. den här gången till bella. dina ord värmde så otroligt mycket.
det känns så skönt att du vet nu.♥

glömde ju förresten nämna min stora glädje igår - min nathalie kommer hem nästa helg! :D
först skulle hon ha kommit och hälsat på den här helgen, men nu är det ändrat och jag blev så glad att
tårarna visade sej i ögonvrån. :') som jag saknar den människan!

nu ska jag lägga huvudet mot kudden, imorgon väntar en fullspäckad dag,
godnatt!


Kommentarer
Postat av: Bella

<3. Hoppas ni får det jätteskoj i sälen nu :) Och vilken tur att Nattis kommer nästa helg istället :)

2009-04-16 @ 20:01:42
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0