22.50

och precis som jag förväntade så blev den här dagen ganska hektisk.
var ju och träffade min bästa anna förut. så otroligt kul att ses igen. :) 
kan ju tala om att vi hade en himla massa att prata om - 7 månader är en låång tid! huh, jaa.
men det var i alla fall urmysigt, och förhoppningsvis ska vi ses redan nästa vecka igen.♥
sen har jag umgåtts med tajkon-lina, som hon så roligt kallade sej själv förut. :D heh..
och nu trooor jag att jag är klar med packningen. 2 proppfulla väskor blev det. haha, jag är sämst.
meen, nu är jag i alla fall (nästan) säker på att jag fått med allt. ;)

nu ska jag försöka kirra det sista här innan läggdags.
tidigt imorgonbitti kommer systrarna isaksson och plockar upp mej, sen bär det av mot stöten. :D
vi hörs efter helgen hörni,
hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0