28'e.

jaha, då har jag återigen varit för upptagen för att slå mej ner här och slänga in några rader..
dock ska jag väl inte klaga, då jag ännu en gång har haft en kanonhelg. :)

lördagen blev som väntat helt underbar. jag fick återse min bästa vän för första gången sen i augusti.
ni kan nog förstå att det blev ett känslorus som hette duga! :D jag var lyckligare än vad jag varit på riktigt
länge dom där timmarna jag fick spendera med nathalie. mycket bebissnack blev det, haha, men
annars var allt precis som vanligt, vilket kändes trés bien!
dock inte lika kul när det var dags att säga hejdå.. satt på altanen en timme med tårarna rinnandes
längs kinderna efter att jag vinkat iväg dom. huh, alltid lika jobbigt! :(  meen, snart ses vi igen,
i maj är en göteborgstrip inplanerat och jag längtar!♥
när jag återhämtat mej trillade rudas och carro in och vi grillade gott, drack vin och hade det allatiders!
sen blev det '15' med viktor och jennie och så jävla mycket skratt innan vi drog neråt d-ssons.
sjukt kul kväll med en hel del överraskningar och roliga erbjudanden. haha. :D
söndagen innehöll bakismys med carro, årets första besök vid sandvikebergen och b-lagsfotboll i
solskenet. :) greeat!

bilder från helgens bravader får jag ta och slänga in senare för nu är det brådis. jepp.
norpan väntar och jag ska tatuera mej. :) wey!
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0