april, april.

och självklart har jag blivit lurad. dumma oskar! haha, fyfaan. ;D

hann inte med att slå mej ner här igår, men stadstripen gick i alla fall finfint.
shoppade hyfsat mycket, bland annat en vårjacka. förvånande nog en beige(!). men jag gillade den och
nu har jag något att variera med mina skinnjackor. :) braa där.
sen bokade jag ju tid till tatueringen. eller sara gjorde det åt mej. haha. så den 22e blir det av. förväntansfull. :)
när jag kom hem igen blev det fika med family p, rudas och mina linor. trevlans! :D
sen lekte vi lite och kollade på rosing, som förövrigt bara är ett stort skämt. jepp.

under gårdagen fick jag även för mej att åka till norpan idag igen. ville ju umgås med linorna när jag
väl var ledig, och dom ville ha med mej till stan, såå, så fick det bli!
och våran dag i storstan har varit jättemysig. mhm. har jag sagt att jag har världens bästa vänner!? :)

nu ska jag göra mej redo för bowlingen ikväll. taggad till tusen! :D det här kommer bli rooligt.

Kommentarer
Postat av: d.

lite nyfiken . vad är du ska tatuera ?

2009-04-01 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0