påskafton.

mys igår med god mat och trevligt sällskap. :) mhm.
idag har vi haft fullt upp på jobbet. stressigt är bara förnamnet, ingen rast och ingen vila!
meen konstigt nog tycker jag nästan att det är dom här dagarna som är roligast.
mycket liv och rörelse, det är kul.
den stundande kvällen ser mest ut som ett frågetecken för tillfället. är sugen på lite trevligheter,
men sen har jag  ju två hårda jobbdagar framför mej nu, som gör att en partykväll känns lite mindre lockande.
men, man ska aldrig säga aldrig! :)

nu ska jag unna mej lite påskgodis i alla fall,
hejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lisen! Jag får inte tag på dig? försökte ringa på din fördelsedag, dagen efter o dagen efter, + sms? Har du bytt nr? Jag vill träffa dig!

<3

2009-04-13 @ 17:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0