half life.

full fart mot helgen, men jag har ingen fredagskänsla över-huvud-taget.
förmodligtvis(!) för att jag ska jobba ikväll. och för att jag ska jobba imorgon. och för att jag även ska
jobba på söndag. det är förmodligtvis därför. meen ändå, liite helgfeeling skulle ju inte sitta fel.

igår fick jag oväntat lite kvalitetstid med min bästa vän. vi åt god mat, pratade skit och såg
'män som hatar kvinnor' (som var precis lika bra som förra gången!). :) mys!

just nu dånar imogen heaps nya platta ur mina högtalare. bra skit.
men jag har ännu inte hittat någon låt som kan mäta sej med min absoluta favvo 'hide and seek'.
den är i en klass för sej. min begravningslåt, det har jag sagt länge. hoppas det kommer minnas
av mina närmaste när den dagen väl är inne..

jajaa, nu ska jag fortsätta rensa och förbereda för flytten innan plikten kallar igen,
vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0