ofrivlligt på hemmaplan.

mhm, så är det. :/ huh.
åkte ju till öland med carro, bella, cicci och isa i söndags morse. stannade där tills i onsdags,
då styrde tjejerna kosan hemåt och jag slog ihop mej med family p och oskar och johanna
för att spendera ett par dygn på hotell i kalmar.
och nu är jag hemma. och jag vill verkligen inte vara det.

dom här dagarna har innehållit allt vad en semester ska innehålla och mer därtill.
finalfesten på strand i borgholm i söndags var helt otroligt. över 2000 personer, min tiopoängare(!),
kebabsång, daniel da silva, mängder med skratt, skitbra band, dans, goda drinkar och så vidare och så vidare..
sen har vi varit på ölands djurpark och återupplivat gamla minnen, skrattat tills vi gråtit, myst i solnedgången, 
träffat massa roligt folk, spelat miniatyrminigolf i mörkret, badat och njutit av varandras sällskap på
lundegårds camping på öland. hur bra som helst helt enkelt.
i kalmar ägnades dagarna och kvällarna åt att äta goood mat, sippra drinkar på uteservingar, se lite
på rixfm-festivalen, lyssna på scotts, vandra omkring på mysiga gator, bada i hotellpoolen, shoppa,
återigen springa på herr tiopoängare (haha) och ha det supertrevligt.
och nu är jag kär i kalmar och vill flytta dit på momangen. 

meen, nu är det bara en ynka helg kvar innan det är dags att återgå till verkligheten och det skrämmer
ärligt talat slag ur mej. inte för att jag inte är nöjd med min semester, utan för att den har passerat
så fort att jag inte ens knappt har hunnit reagera.
dock är den inte slut riktigt än, så här ska inte tas ut något i förskott. en helg är ändå en helg och
den ska utnyttjas. även om den inte som planerat kommer att spenderas på västkusten till min
stora stoora sorg, så ska jag nog kunna klura ut något att göra här i trakten.

nu ska jag ta tag i fredagskvällen och här kommer en bild från bella på bella och 'grönbrallan' som får
mej att vika med dubbel av skratt. ett minne för livet. hahaha.
heejpåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0