ups and downs.

nu är jag inne på mina sista timmar som semesterfirare. det känns.. sisådär. mhm.

den här helgen har verkligen varit fylld av toppar och dalar. minst sagt.
i fredagskväll kom bakslagen på varann och det rann över, men efter lite gos i soffan med c kändes allt bättre.
igår for jag, carro och bella ut till kalvö där vi spenderade hela dagen solandes och badandes. awesome!
när kvällsingen kom ändrades våra planer drastiskt, från att vi skulle ha åkt till varvet ett par stycken så
drog vi istället till med en riktig klassiker och hade galen hemmafest hos cicci.
grillning, 90-talsmusik, dans i köket, mys på verandan med filtar och tända ljus och så lammkött förstås (haha!).
större delen av kvällen var verkligen kanon, hur kul som helst.
men sen gick visst allt käpprätt åt helvete för min del. mysigt med panikångest. mjo, verkligen.
som ett slag i ansiktet i princip. meen, nog om det, tur att jag har några sjukt bra vänner i alla fall. jepp.
under min sista semesterdag har jag varit ute vid lilla kalvö igen, den här gången med ida. suuuperskönt!

som sagt, jävligt mycket ups and downs, meen, jag antar att det är så det är, det så kallade livet.
synd bara att det har blivit som det blivit med vissa saker.. :(

meen jajaa, nu ska jag agera chaffis till c. vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0