musiclovers.

igår var det ju som sagt 'idol'-final och vi var ett helt gäng här som fick avnjuta eriks seger. :)
så väntad och så värdig vinnare. tummen upp! vinnarlåten passade honom dessutom som
handen i handsken. super! 

imorse blev det också att avnjuta lite skönsång, den här gången från vammarskolans luciatåg.
kom fram till att det måste vara det trettonde året jag går och tittar på det (inräknat dom tre åren
jag faktiskt var med och var tärna eller lucia själv) och jag tycker knappt det finns något mysigare. :) 
dock ett litet minus för att dom hade tagit bort bästa låten, 'julen är här'. fan, seriöst!? det var illa.

nu ska jag ladda upp för kvällen, då blir det att njuta av lite livemusik igen. finemang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0