dag 3.

mina förhoppningar om att hitta ett fungerande internet igår gick lite åt pipsvängen, men nu såå.
bara datorn står snett vid kanten på jockes säng (den övre i våningssängen!) så funkar det prima. :D haha.

igår var i alla fall en busy dag. jag och dani starade dagen med en dubbellektion klockan halv åtta på morgonen.
sen blev det självstudier innan lunch, och sen hade jag dubbellektion igen klockan ett. och återigen gick
det faktiskt förvånansvärt bra. :)
efter körlektionen pluggade vi fram tills fyrasnåret då vi hade teorilektion med ikonen hasse. sköön människa!
sen slappade vi lite och spelade kort. ett underskattat tidsfördriv. jepp.
framåt kvällen hade vi lite småpanik, då vi fortfarande inte hade hittat någon plats att se fotbollen på, men
under våran kvällspromenad till affären för att inhandla frukost så tog vi en sväng bort till en krog vi varit och
käkat på för att fråga om dom möjligtvis tänkte visa matchen - och visst skulle dom göra det! :D
så snabba ryck hem till rummet, för att sedan småspringa tillbaka för att avnjuta en händelserik, men tyvärr
mållös match mellan inter och manchester united.
bra kväll, även om vi i princip var ensamma om att heja på det engelska laget. ;)

imorse tog vi sovmorgon, och gick inte ner för att plugga förrän runt elva. sköönt!
avklarade 2 faser på datorn innan det var dags för dubbellektion. fick idag köra med tomas istället för johny,
och för första gången under dagarna som passerat så blev jag sjukt nervös. fick även köra v70 kombi istället
för v50, som vi kört hittills under veckan, meen, det gick bra. :)

nu är det slutkört för idag. jag hade bara en dubbel och grabbarna har ingen körning överhuvudtaget.,
så snart ska vi gå och käka. sen blir det pluggpluggplugg.
take care, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: ida

lycka till med allt!! :D puss

2009-02-25 @ 23:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0