fredagen den 13'e.

undrar hur den här dagen ska sluta då? mhm.
känns dock som om den kommer bli väldigt bra, otursdag till trots. 
har precis lunchat med oskar, snart ska jag ner och jobba en sväng och ikväll blir det en
träff med mina alla hjärtans dag-dejter. :)

blev visst utmanad också, så det är väl bäst att kirra det.
'ladda upp bild 6 i mapp 6 bland dina bilder och skriv ett par rader om den.'
såå, here we go!



jag, nathalie och christoffer. dom tre musketörerna, när det begav sej.
sommaren-06 och förfest innan varvet. en klassiker, helt enkelt. hah, yees.
det där är den tiden i mitt liv som jag ser tillbaka på och saknar mest av allt. helt sjuuukt mycket..
vi satt praktiskt taget ihop, gjorde allt tillsammans och hade makalöst kul.
nu är tiderna förändrade, tråkigt nog, men minnena lever kvar.
och ni två kommer alltid betyda massor för mej.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0