living and loving.

igår hade jag bestämt mej för att ha en lugn och skön hemmakväll. dock brukar det sällan bli så,
då det i princip alltid är hela huset fullt som gäller på kopparvägen. och visst var det så även denna fredagkväll.
alla grabbarna grus och kusin oskar hade placerat sej hos oss när jag kom hem från jobbet, spelandes kort
och xbox. måste då tillägga att dom inte bara tävlar mot varandra i spelet, utan i även vem som kan höras mest.
men jag gjorde ändå ett tappert försök till att slötitta let's dance när lina ringer och frågar
om jag vill följa med henne och bella och busa. eftersom mina slapparplaner ändå gått lite åt skogen
så säger jag självklart 'ja' och bara en liten stund senare står dom utanför och gasar med linas mormors bil.
sen innehåller resten av kvällen en massa sladdningar, biljakter, skratt och så lite olagligheter faktiskt.. 
dock bara roligheter. hahaha, kuul. :D

idag har det jobbats, sista passet på cirkus 2 veckor. jepp, för imorgon är det flen som gäller.
körkortkörkortkörkort för fulla muggar! och jag är faktiskt toksugen. :) mhm.

nu ska jag fixa lite, och sen drar jag, lina och bella in till norpan för att träffa carro och emma.
lördagsmys med melodifestivalen. :) greatness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0