tired of waiting.

övningskörandet gick trés bien. mitt jobbpass gick fort. teoritestet gick över förväntan.
ganska positiv dag ändå. :)
och nu är grabbsen här och lirar xbox, så dom håller ens humör på topp också. braaa.

dock är jag megaconfused över läget. vart står vi? relativt länge sen sist ändå, och inte mycket tillbaka.
men ändå, inget att kasta bort. eller!?

imorgon ska jag till stan. eller inte? helt plötsligt väldigt velig..
sovmorgon är ju skönt och dessutom har jag ingen anledning att följa med förutom att agera sällskap.
men värt det? hm, don't know..
får se vad jag tar för beslut, nu blir det i vilket fall som helst att umgås med grabbarna grus, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0