nananaaanaa.

nyligen hemkommen från en låång promenad med carolin och maya i det soliga vädret.
underbart skönt, men huh, så kyligt!

tänkte att det kunde vara läge att slänga in lite alla hjärtans dag-hälsningar såhär när man ändå har chansen..
såå, först och främst en stooor puss till mina tjejer. ni är så jävla bra, helt enkelt. en enda stor
skrattfest när man är med er. i love you.
nathalie, min lilla älskling. herrejävlar, vad jag saknar dej, hjärtat! love you big time!
sen har vi family p, som faktiskt är ganska så bäst!♥ 
och mina rara kusiner som alltid finns där, i vått och torrt. vad vore jag utan er? lägger till johanna där också,
tillhör kussarna på sätt och vis, och är verkligen en riktig vän..
alla flicksen, ni vet vilka ni är!♥ jenniepie och jocke, världens bästa rudas. oslagbara! grabbarna grus, 
vars umgänge alltid lockar fram glada miner. rosie, som gör dagarna på jobbet så mycket trevligare.
och alla ni andra som har stor betydelse i mitt liv på ett eller annat sätt - kärlek till er!

yeah, så är det..
nu blir det fix inför kvällen.
hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0