24'e.

igår efter innebandyn (som förövrigt slutade med seger, wey!) så bestämde vi oss tillslut för att köra ett krök.
så vi drack sprit, kikade på gamla kort, såg på roliga filmsnuttar och skrattade sönder oss. sen drog
vi ett varv till davidssons innan det var time att gå hem. hah, kul! :)
meeen ooj, så dåligt jag mådde inatt/imorse. hahaha, fyfaan! dock var jag ju inte ensam om det.. ;)

stack till norpan vid tiosnåret i alla fall med family p, jennie, annika och ida. har spenderat hela dagen
i sporthallen kikandes på fotboll. och grabbs. haha, yees. ;) greatness!
dock blev det inget finalspel för vikspojkarna, men dom var bra ändå..

ikväll är det dock frågan vad som ska göras. utgång eller mys?
mitt sug efter ferre är lite avslaget efter gårdagens bravader, huvudet är ju inte helt på topp än så att säga.
så att gosa lite och äta godis känns ju egentligen väldigt lockande.. ;) heh.

nu ska jag väga för- och nackdelar ett tag.
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0