28'e.

den här onsdagen har bara flygit fram.
stressigt på jobbet. och dessutom tjuriga kärringar som man bara vill skrika åt,
istället får man stå där och le och visa sin allra vänligaste sida. sånt där kan jag reta ihjäl mej på! usch.
men när arbetstiden var slut träffade jag nellie och sara en snabbis, det var trevligt.

den känslan jag praktiskt taget har fruktat är här nu.. orolig till tusen. huh. jag vill ju!


lovade visst att slänga upp några pics på potentiell fredagsoutfit (det vankas ju feeest), men det hinns
inte med förtillfället. meen förhoppningsvis droppar det in några alternativ senare så får ni tycka till lite! :)

imorgon är det i vilket fall som helst knicks 15årsdag. jisses, vad tiden går fort! ser dock lillebror som
 min lilla bror fortfarande. haha.
så jag har tagit lite ledigt från jobbet på kvällen, då ska vi till norpan och kika teater. :) allatiders!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0