8'e.

har jag lirat gitarr hela morgonen. är det träningsvärk jag känner av i underarmen!? 
;) heh.

idag är det tre månader kvar tills jag fyller år. tiden går så jävla fort. det är helt sjukt.
tyckte det nyligen var 20årskalas och premiärbesök på systemet.!?

om en stund lina kommer hit och klipper sej. :) trevlans! och så ska jag jobba sen. såklart.
men imorgon har jag faktiskt tagit ledigt (kors i taket!). kände att jag behövde ta en day off,
så lillebror ska jobba mitt pass. skönt! :)
så då får det bli big time shopping. och jag ska ha spenderarbyxorna på mej. :D ohyes!

'amanda jenssen och charlotte perelli kan tävla mot varandra. ingen vinner!
dom är världens sämsta båda två. och fulaste.'
hahah, paps uttalade sej under grammisgalan igår. ;D

nu ska jag kirra lite inför work innan linis droppar in,
hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0