don't! you'll ruin it.


jag döör!
så. jävla. sött.
bästa filmen ever. sådetså.


under en liten diskussion om reklam igår kom vi in på icas senaste.
(där stig scannar ansiktet och det blir 'soltorkade tomater' på skärmen).
simon - jag provade det där häromdagen på jobbet.
linus - haha. vad blev det då?! blåbär? hahah.
jennie - hahahah. pucko, 6,90:- !
;D

lite annorlunda schema den här veckan. rosa är i fjällen (vilket är tråååk!), så jag kör lite andra timmar.
mindre jobb idag, men desto mer på onsdag och framförallt torsdag, då jag jobbar både hennes pass och mitt.
plus att det är min helg som kommer. huh, seegt.
men men..

it's a cruel thing you'll never know all the ways i tried.

Kommentarer
Postat av: angelica

ooh bästa filmen Lisen :)

2009-01-13 @ 21:32:34
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0