leave out all the rest.

vecka 4 och nya tag.
för det första är rosie back for work - vilket känns finemang! :) för det andra känns veckan ganska busy..
som vanligt en massa jobb, och dessutom har jag lovat mej själv att plugga körkortsteori miinst
en halvtimme varje dag (nära nu juu!). sen ska banken besökas för att fixa internetbank, ett e-sparkonto
och ett nytt visakort. mina a-kassapapper måste fyllas i, gås igenom och skickas in. och så ska jag
klippa mej och färga håret, efterlängtat!
och det är bara typ hälften av vad jag måste styra med under veckan. förhoppningsvis ska jag väl även
lyckas trycka in lite roligheter också. jepp.
men det ska nog gå bra. positivt tänkande är ju melodin 2009. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0