midsommar.

jaha, då har midsommarhelgen susat förbi. trist som tusan, men jisses, så bra den har varit! :)

midsommarafton började med jobb, sen hem och fixa lite snabbt innan alla gäster droppade in.
som traditionen lyder så var det även i år fest på kopparvägen. :)
cirkus 25 personer var vi som lekte lekar, gick tipspromenad, käkade underbart god mat, sjöng
som tokar och hade det sjukt kul! nytt för i år var partytältet och dansen kring midsommarstången.
haha, måste ha varit en syn för grannarna när typ 20 vuxna människor hoppar runt och sjunger
'små grodorna'. ;D herreguud.
precis som vanligt så blev midsommarafton helt super! tänk att vi alltid lyckas så bra. :) 

när  midsommardagen kom var lite sega i starten, men när klockan slog fem och det återigen
anlände folk hit för att festa i partytältet så var vi riktigt taggade.
jag, oskar, johanna, ida, jocke, bella, cicci, ted och rosa åt god mat, drack halvgoda (haha) shottar,
sjöng snapsvisor och hade galet trevligt under den tidiga kvällen. :) 
sen kom även carro och linda och gjorde oss sällskap innan vi for ut till gryt för att för första gången
den här sommaren spendera en kväll/natt på varvet.
som vanligt var det sjukt mycket folk där och jag sprang på nästan alla jag ville träffa. hur kul som helst! :)
vi spenderade största delen av kvällen på dansgolvet och hade det galet roligt! bandet var faktiskt
riktigt bra, mitt glas fylldes ständigt på utan att jag ens gick till baren (haha, tack!) och det kändes som
en enda skrattfest alltihop. :D
när kvällen gick mot sitt slut och vi satt i bilen på väg hem kunde man ju inte annat än känna sej jävligt nöjd.
hade väl kanske inte planerat att torka blod med mina bara händer, men va faan, vad gör man inte!? haha.
komiskt var det ju, om inte annat. ;)
hursomhelst så var det en urkuul kväll! :D tack allihop!

mina pics från helgen dyker upp senare, men här kommer i alla fall några jag snott från bella. :)
nu ska jag umgås med oskar (som är 'magsjuk', HAHA) och resten av gänget. ikväll blir det lugna gatan.


jag & bella.


ted & oskar. haha.


johanna & linda.


carro, jag & bella.


haha, 'skratta med tänderna!'.


vykortsbakgrund. :)


ida, bella, carro & cicci på dansgolvet.



en perfekt avspark för sommaren.♥

Kommentarer
Postat av: cicci

en riktigt bra start på sommaren :D

tack för en skitkul kväll igår <3

är inte förvånad att oskar är "magsjuk" haha ;)

2009-06-21 @ 20:30:53
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Bella

kanonkul kväll! :D

2009-06-21 @ 21:42:25
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: C

Jag var också blodig på händerna såg jag när jag vaknade dagen efter!! :D Det kanske kom från David ;) Illa att våra killar skulle igång och slåss :D

2009-06-22 @ 16:11:44
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: C

DU, han är inte helt okej! fast nyss skrek jag på honom, blev lite arg på en kund och då retade han mig, så nu sitter han helt tyst... haha! :D JA, alltid!! jag drog nästan sönder hans tröja liksom! haha :D

2009-06-22 @ 16:15:15
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Niklas "LYSSNA, NU KOMMER VÄÄRLDENS BÄSTA LÅT!!" Vilken tror du att det är!?!?!? :D rappappapappapapapapapppapaapaaaaaaaaaaaa! klockrent!

2009-06-22 @ 16:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0