22.29

och den här torsdagen börjar gå mot sitt slut.
känns som om jag egentligen inte borde sitta här. inte alls faktiskt.
sjuukt mycket att styra med. en fullspäckad helg står på intåg och ärligt talat vet jag inte hur jag
ska hinna med allt.!? huh. meen, dock är det inte bara negativt..

imorgon väntar först en elvatimmars på jobbet. dock gillar jag fredagar, då är det liv i luckan.
plus att sara kör samma pass som mej imorgon. det är kuul.
after work blir det att styra kosan mot norpan. inflyttningsferre hos my! ska bli roligt att träffa hv-flicksen. :)
lördag ska jag skriva högskoleprovet. vet inte riktigt vad jag tänkte när jag anmälde mej till det.!?
kan inte ha varit i mitt sinnesfulla bruk. men jajaa, det löser sej nog. har ju sällskap av simp och idus i alla fall.
sen på kvällen ska jag hem till m. :) wey!
söndag innebär jobb även denna vecka. jepp.
såå, som ni ser - inga lugna stunder. nope. men det blir nog bra skulle jag tro.

fast blir nog ganska svårt att försöka hinna plinta ner något här på ett par dagar i alla fall,
men efter helgen ska jag se till att vara på plats igen.
tills dess - take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0