25'e.

och ett stort grattis till m. :) happy b-day!

förövrigt märks det ganska mycket att mitt psyke är på botten för tillfället.
idag ville jag bara skrika rakt ut på alla jobbiga kunder som skulle strula. ooh, jag hade gjort vad som
helst bara för att få säga precis vad jag kände för! istället fick man sitta där och fejka ett leende och
stenhårt försöka tänka 'kunden har alltid rätt' fast att jag visste att dom inte hade det.
irriterande as hell. mhm.

plus att det idag är en riktig sakna-nathalie-dag. huh, det värker i mej, så mycket längtar jag efter dej. :(
men snaart ska jag försöka slita mej från mitt hektiska liv och åka ner till götet och hälsa på min bästa.
vill ju så gärna se lilla magen innan h*n kommer också. tjeena, vad jag kommer skämma bort det
lilla knytet alltså. :D det ser jag fram emot! ♥

nu ska jag ut och springa innan solen går ner,
hörs.

i wish you'd never looked at me that way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0