30'e.

äntligen fått sovit ut. som jag har längtat efter den här natten. haha, fyfaan så skönt! :)
så nu har jag samlat krafter till att utvärdera helgen som passerat..

i fredags avklarades först den sista dagen i min jobb-10-dagar-i-rad-period. sen drog jag och pellan
till stan för att infinna oss på mys inflyttningsfest. :) så roligt att träffa tjejerna! vi ses alldeles för sällan..
eftersom jag körde, så blev det nyktert för mej även denna helg. lite tråkigt, men väldigt behövligt.
åkte hem skapligt tidigt, och tur var väl det för jävlar vad lång tid det tog att komma hem. dimman var så
tät att jag i princip bara såg femtio meter framför mej. uusch, jobbigt!
så efter bara några timmars sömn var det bara att ge sej upp i lördags för att bege sej till norpan igen.
den här gången med simp och idus och den här gången för något mindre roligt. högskoleprovet stod
på schemat. en pärs, det kan jag lova! helt slut efteråt. märks att man inte pluggat på ett tag. haha.
meen, det var roligare än jag trott ändå. en utmaning. och bra gick det faktiskt. så efteråt är jag ändå nöjd
att jag gjorde det. :)
skulle ha spenderat min lördagskväll hos m ju, men eftersom jag inte kände mej det minsta pigg så
åktes det hem istället. :( kändes pissigt att behöva ta det beslutet, men orkar man inte så orkar man inte..
umgicks med carolin framför teven istället, så det var inte helt fel, det heller. :)
igår blev det jobb med rosie. vi var tröttast, men trots att vi var så opepp vid åttasnåret på morgonen när
vi började, så gick dagen helt sanslöst fort, och plötsligt var klockan sex och vi fick gå hem.
så det kändes ändå helt okej.

jag lyckades inte ta några kort i fredags, men andra gjorde det, så här bjuder jag på lite snodda pics.


my & moi.

glad värdinna.

guitarhero.

ellinor & alice.

frisse & my.

sliten.

alex & luis.

pellan & tott.

vi. :)

såjaa.
nu ska jag visst agera chaffis,
later! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0