dag 6.

och jag startade dagen toootalt oladdad.
helgen hemma med mys, fest, fotboll och maaassor med skratt gjorde att jag inte hade någon lust
alls att köra till eskilstuna och halkan idag. nope. meen efter att ha dragit ett par omkörningar med
dani och jocke i baksätet lyssnandes till 'viva la vida' och med en sjungande körlärare bredvid sej,
så kändes det ganska okej i alla fall. ;) och när vi väl befann oss på halkbanan och sladdade runt
så var min motivation på topp igen. bra där.

nu är jag dock ganska sliiten (tvådagarsbaksmälla kanske!?), men i vilket fall som helst oerhört nöjd.
för nu är jag k-l-a-r! :D 'bara' uppskrivning och uppkörning kvar. jepp. huuur skönt som helst.

förövrigt det är träligt att saker ska missuppfattas. ibland får man ta det med en klackspark helt enkelt. mhm.

meen, nu är det käk som gäller, och imorgon åks det hem! :) wey!

Kommentarer
Postat av: tove

du har rätt om gubben frida erbjöd att gå med oss hem. han sata tt han hade varit i viken och att han brukar det. han säljer batterier (?) tror jag haahaa fy fan

2009-03-03 @ 16:07:48
URL: http://dockner.blogg.se/
Postat av: Cicci

sv. jaa vi fastnar alltid på bild ;)hehe

skönt att vara klar nu då för dig :)

2009-03-03 @ 19:30:25
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0