8'e.

jaha, då har ännu en helg passerat. och fort har det gått. jepp.
fredagen var göörtrevlig. :) shoppade lite och käkade mumsig lunch i norpan med mami, sampan
och jocke. eftersom jag var (är!) sjuk så blev kvällen lugn med 'så ska det låta' på bortaplan. mys!
igår jobbade jag halvdag, sen stod den klassiska hockeyfesten på schemat. agerade materilare med johanna,
drack bål ur bensindunken, hejade på grabbsen som åkte skridskor och fick mej ett gott skratt. :D
fast när gänget sen drog vidare till stan så åkte jag hem till pappa och såg på melon istället för att gå ut.
det var både välbehövligt och faktiskt väldigt väldigt sköönt!
idag har jag jobbat heeela dagen. sliten till tusen nu. mhm. meen, ikväll är sara här och ska sova över,
så då blir man uppiggad. :) aarå.

i run away, but i can't let go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0