nananaanaaa.

ny vecka, nya tag, brukar man ju säga. och faktiskt - jag känner mej så jäkla peppad!
den här veckan är relativt lugn på jobbfronten. så jag kan återhämta mej lite från den senaste
tidens stress och press. skönt.

imorgon blir det en trip till norpan med sara. jag ska shoppa lite är tanken, och så jag vi gå och
boka tatueringstid, då jag äntligenäntligen har hittat rätt i typsnittsdjungeln. greeeat! :D
även på onsdag är jag ledig - lyx. :) fast på kvällen blir det att träffa jobbarkompisarna i alla fall, 
då blir det bowling och käk med fyren-gänget. trevlans!
torsdag och fredag - jobb. men när jag går av mitt pass på fredag ska jag och carro ta 'röda faran' till stan,
då det blir parteey! har fixat ledigt på lördag, så då blir det att köra fullt ut! :D fira att bellis blir 20, 
spela 'crazy tärning' och dansa hela natten lång. it sounds goood. ;D
och i och med att jag tagit ledigt på lördag, så har jag vips fått en helt ledig helg. den första på fem
veckor! :) wey! så då blir det efterlängtad fotboll och förhoppningsvis en massa andra roligheter. :) jepp.

en extra grej som är bra med den här veckan, är ju att lina kommer hem. det är väldigt bra.
för jag saknar henne. mhm.

så härligt med en rolig vecka framför sej. en vecka som inte b a r a innebär jobb.
:)


Kommentarer
Postat av: C

Härlig inställning darling!! :D Snart är det fredag!!! <3

2009-03-31 @ 08:08:59
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0