thursday doesn't even start.

alltså tjeena, vad den här veckan har gått fort! jag hinner inte med! imorgon är det liksom fredag.
vart försvann alla dom andra dagarna!? har jag bara för mycket att göra, så det är därför jag knappt
ens hinner reagera, eller går tiden bara fortare än vanligt!? lustigt..
fast nu ska vi inte klaga, jag har faktiskt längtat lite smått till helg. trots att den inte är lika fullspäckad
som vanligt. fast i och för sej, det kanske är just det.?
imorgon blir det i alla fall idol i lyan med vännerna, såklart. :) och lördagen är spikad för en hel dags jobb.
annars så är jag ganska öppen för förslag faktiskt. mhm. får se vad som hittas på.

nu blir det film.

Kommentarer
Postat av: Dani

Fest imorn :D komigen nu hehe

2009-11-19 @ 22:49:04
Postat av: lisa.

haha, fan jag jobbar ju åtta på lördagmorgon. :S meen, vi får se.

2009-11-20 @ 10:02:10
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: Dani

Hah ja men för min och jockes skull :) haha.. men vad hade ni tänkt annars? Ni kan ju dricka till idol :)

2009-11-20 @ 14:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0