calendar.

titta vad som låg i min brevlåda idag! en almanacka som jag gjort här.
det finns en massa olika funktioner att välja mellan, man kan till exempel göra som jag gjort, lägga in
när ens nära och kära är födda så trycks det i almanackan hur mycket dom fyller på sin födelsedag.
jag är supernöjd med min, så rekommenderas verkligen!
jag kanske egentligen inte är så noga med det här med kalendrar, men det är ju faktiskt väldigt bra att ha.
och dessutom är det ju mycket roligare att i så fall ha en som är personlig. :)


Kommentarer
Postat av: j

jag vet ju egentligen vad jag borde göra, men det går verkligen inte..

2009-10-13 @ 19:21:29
Postat av: Bella

ååh gud va kul. jag sa precis till Felle att jag önskade mig en almanacka i julklapp. Nu ska jag kolla in den där sidan :)

2009-10-13 @ 20:53:27
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: viktor.

så bra att den blev nöjd då, hoppas du inte missat någon bara!:D haha. det gick ju ganska fort så jag kan ju vönta ett tag med att göra den!



ha det bra.

puss.

2009-10-13 @ 21:53:01
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0