första oktober.

och imorgon flyttar jag! :D
förberedelse på hög nivå hela dagen idag. har en känsla av att det här kommer bli bra.
kommer säkerligen vara ganska kass på att uppdatera er här under dom närmaste dagarna,
men jag ska försöka mobilblogga lite så ni får se hur det går med allt. :)

förövrigt fylls min lista med ska-köpa-grejer på hela tiden. igår fann jag lite påfyllnad till
garderoben i linköping. en rödrutig skjorta från cubus, en hålstickad tröja från gt och
en stor beige halsduk från hm. :) must have! 

nu måste jag återgå till fixandet,
vi hörs, hejs!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul!!! Älskar att flytta. Speciellt om mna får det nåoglunda som man hade tänkt sig. Vilket jag kan tänka mig att du får. Jobba på ica är ju asbra just nu! Hoppas allt går bra med flytten och hör av dig dina lediga stunder så kanske vi kan passa in något! puss o kram!

2009-10-02 @ 15:02:32
URL: http://iamexposed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0