reunion.

lilla humlan, även känd som min bil, mår fortfarande inget vidare. träligt värre. fast, dom bekymren
tänker jag låta vara tills helgen har passerat. nu tänker jag bara ägna mej åt roligheter. :)
imorgon kommer nathalie, lisa och lilla pyret, då blir det massa mys, först med middag hos lians familj,
sen här hemma hos mej. på lördag ska vi väl försöka hinna med att göra och träffa så många som möjligt.
sen på kvällen blir det förfest i lyan, med tydligen ganska mycket folk, och sen ska vi gå ut. :D greeat!
och dagens mest positiva överraskning är att matilda har kommit hem och ska joina oss! hur kul som helst.



jag och min bästa, sommaren-06.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0