träsktroll och trevligheter.

som sagt, den här helgen har varit fullspäckad med roligheter. här kommer en liten resumé.
fredagskvällen innehöll 'idol'-mys med tjejerna i min lya. :) trevlans!
i lördags jobbade jag först på förmiddagen, och sen bar det av till västervik med carro, bella och cicci.
förfest i carros lägenhet med ett gäng västerviksgrabbar. lekte dryckeslekar och sjöng som dårar
tills grannarns kom och klagade. hahah, sjuukt.
sen bar det av till palle där vi dansade järnet och blev bjudna på drinkar. greeeat. dyngmycket folk
och vi var dryga som vanligt. hahah. :D skitbra kväll, tack tjejer!
igår var jag inte helt på topp när jag vaknade, meen, det var bara att tvinga sej upp då det stod
personalfest på schemat. blev upplockad av ica-gänget och så bar det av till lysingsbadet.
där blev det bland annat äventyrsgolf, höghöjdsbana, bastu, badtunnebad och middag. superkul! :)
höghöjdsbanan var sjukt kul, även att jag fick bli nerplockad. haha. min kropp ville fortsätta men fick svindel,
så var bara att ge upp. tråkigt, men avklarade i alla fall mer än hälften och det är jag stolt över.
dock var lillebror den vi alla var mest imponerade över. grabben ramlade, hängde i sin säkerhetsele
och kämpade sej upp - och inte bara en gång! 'det var mej en jävel på att vara envis' sa instruktören
och var mäkta imponerad. kuuul.
var faktiskt en av dom roligaste personalfesterna vi haft. jävlar, vad det skrattades alltså.
TACK gänget, ni är så bra! :)

nu är en ny vecka här, och snart kallar plikten igen. meen, jag är inte depp för det, för jag har något
att se fram emot. i veckoslutet kommer nathalie och min lilla guddotter hit! :) åh, vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Bella

haha fyfan, jag måste sluta vara så himla dryg! har haft lite smygångest idag :P hah. Men taaack för en kul kväll!<3

2009-10-26 @ 21:14:00
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0