if you never try you'll never know.

spegeln har nu målats ute i höstsolen, maten står på spisen och så fort jag fått i mej lunchen så
tänkte jag slänga ihop några bord. det vill säga att energin från igår hänger sej kvar. jepp.

förövrigt längtar jag till helgen som bara den. mhm.
på fredag blir det som tidigare nämnt en tripp till götet med gänget för att gå på liseberg en sväng
och sen se på hellström-konsert på kvällen. :D wey!
har även förhoppningar om att hinna träffa annis och såklart nathalie och lilla julia. :)
och så ska ju lillebror simp komma till göteborg och hänka på oss hem över helgen. allatiders!
dessutom väntar även en spännande fotbollsmatch och så hoppas jag på lite fest. yees.
mycket att se fram emot, helt enkelt. :)


Kommentarer
Postat av: simon

flyttar du på torsdagen alltså? jag längtar jag med. vi får höras imorn. förresten, hörde jag fest i helgen? ;) <3

2009-09-17 @ 13:42:24
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0