spending money.

idag har vi varit på ikea och spenderat pengar. kuuul. budgeten sprack dock ganska snabbt, meen jajaa, 
sånt är livet. hursomhelst så är jag sjukt nöjd! :)

snart börjar 'idol', men först måste jag bara berätta något heeelt gaaalet. :D
min lillebrors kompis åkte igårkväll med sin moped på väg hem till sej. det var lite halvmörkt ute och
hon kom precis runt en krök med lite fart och krockar - MED EN ÄLG! det blev en jävla smäll och hon
flög av sin moppe och jag tycker verkligen jättesynd om henne, då mopeden kvaddades och hon slog sej,
men ändå, det är ju så sanslöst roligt! :D det händer ju bara inte. HAHAHA.
när jag ställde frågan till lillebror om hon alltså verkligen körde älgen så sa han :
'hon kände pälsen mot ansiktet'. hahahahah, hur kul!?

meen 'idol' var det jaa, hejpåer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det är synd om na, men endå kan jag inte sluta fnissa. Köra på en älg med moped. Haha

2009-09-15 @ 23:28:43
Postat av: C

Usch vad synd om henne, men jävlar vad jag skrattar.. :D men hon blev inte allvarligt skadad antar jag?

2009-09-16 @ 08:29:33
URL: http://c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0