the time is now.

efter att ha haft en riktig skitvecka, så måste jag nu medge att helgen har varit precis tvärtom.
fredagskvällen spenderades hemma med family p och carolin, mys!
igårmorse åkte vi allihop till mogata och häggvallen för att se på grabbarnas näst sista match.
spänningen var olidlig och man märkte helt klart att killarnas nerver var lite svåra att kontrollera.
men efter en ganska kass första halvlek så ryckte grabbarna upp sej och lyckades rättvist vinna med 3-1.
som vanligt var vi helt sjukt många supportrar som var där och hejade och den här gången var vi
mer på topp än vanligt. segersången ekade över fotbollsplan och grabbarna tackade oss med att göra
vågen. hahaha, galet. :D nu gäller det bara att spika en seger på lördag så är seriesegern och
uppflyttningen till division 4 klar. och det ska nog inte vara några problem. :D greeat!
efter matchen åkte jag, carolin och lina till melke's för att käka. hur gott som helst! :)
sen blev det lite fix innan vi tog röda faran till västervik. förfest på carros lägenhet och sen utgång
på palladium. urkul kväll! :D tack tjejer!♥
idag görs inte allt för många knop, slapp i soffan känns som min kvällsmelodi. mhm.

eftersom det inte togs några bilder på vår lilla trio igår som är värda att lägga upp här, så bjuder
jag istället på en från en annan sjukt rolig kväll för faktiskt exakt ett år sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0