one step forward, two steps back.

jahopp, då var den helgen slut. mycket har gjorts, fast ändå inte..
blev varken fredagsfest eller fredagsmys, utan mest bara fredagsdepp faktiskt.
i lördags var dock humöret desto bättre när jag, päronen, lillebror och siri åkte till norpan.
hade satt klädstopp för mej själv, men lyckades bryta det i första butiken jag knallade in i. bra jobbat!
en typ tunika och ett par skinntajts fick hänka hem. och så hittade jag köksstolar som såg ut precis
som jag ville ha dom, så trots att dom var lite dyrare än beräknat beställdes dom i alla fall.
lyckades dessutom smöra till mej en urfin kandelaber som jag velat ha jättelänge, tack m&p! :)
efter shoppingen styde vi kosan mot hirdvallen där fotboll väntade. superbra match av grabbarna som
tillslut vann med 5-0. hur bra!? :D nu är det bara tre matcher (och tre vinster!) kvar tills serieseger och
avancemang till fyran. greeaat!
resten av helgen har bland annat innehållit slapp med carro, jossan och lite gott, ett tiotimmarspass
på jobbet med rosie, en promenad i gott sällskap, lite förvirring och så 'ensam mamma söker'.

nu väntar en ny vecka med nya upptåg. inplanerat, förutom jobb, är en ikea-tur, självklart en fotbollsmatch
och så ska vi ju till götelaborg på fredag och se på håkan. :) hoho, så kuul!

sjukt kass vinkel, konstigt ljus och jao, lustig pose, men jaa, här är i alla fall nytillskotten i garderoben. haha.


Kommentarer
Postat av: simon

jag längtar till helgen! :)

2009-09-13 @ 23:41:36
URL: http://varaivarberg.blogg.se/
Postat av: j

vi gillart!! och hallå, är det möjligtvis så att det finns en plats till mitt ass till göteborg? :)

2009-09-14 @ 16:20:39
Postat av: elli

oh fina söta lisa, du passar super fint i lila juh!

2009-10-05 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0