23.04

känns som att jag allt oftare skriver att jag har haft en bra dag, och så även denna gång. :)
linis och jag drog en repa i linköping idag. en hel del shopping och mängder med skratt. det gillar vi! 
sen var tanken att jag skulle släpa med henne och sampan på afrikanska dansen, men instruktören dök aldrig
upp(?), så istället slängde vi ihop en god middag och hade supermysigt här i lyan. :) trevlans!

dock ett stooort minus. min allra käraste humlan pajade idag. på vägen hem small det till och sen dånade det 
av bara faan ärligt talat. när vi stannade till så fick jag mina aningar bekräftade - avgasröret hade gått av.
helvete alltså. :( vill ju inte att röda faran ska gå i graven än.. får se om det går att fixa. annars blir det helt
enkelt att ge sej ut på jakt, jag tänker inte vara billös i sommar inte!

Kommentarer
Postat av: mamma

man behöver inte byta bil för att avgassystemet gått av ;) finns nytt att köpa

2010-04-28 @ 08:40:51
Postat av: lisa.

jaa mams, men frågan är ju om det är värt det om bilen ändå kanske inte går igenom besiktningen i maj.. ;)

2010-04-28 @ 09:52:39
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0