23.03

vaknade med en nackspärr utan dess like imorse. tack och hej med mina kvällsplaner helt enkelt.
jag blir så trött. efter velande fram och tillbaka, ett dåligt samvete som hette duga och en himlans massa styr
så hade jag ändå ställt mej in på att dra in till norpan efter kvällens match för att slå klackarna i taket med mina
tjejer. men om det knappt ens funkar att jobba utan att tårar lockas fram i ögonvrån, hur ska man då kunna
'fucka ur' på hugos dansgolv!? naej, hur mycket jag än försökt tänka bort allt negativt, så får jag nu när klockan
slagit 23 inse att det faktiskt inte blir någon augustifestival för min del i år. surt sa räven.

men på tal om matchen, jaa. den slutade precis som vi ville - med ett överkört ringarum. 5-3-seger för viken
och folkfesten var ett faktum. :) kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0