9'e.

inte ofta man mår så här pass bra dagen efter. det gillar vi! dock kanske jag inte ska ropa hej än, bakfyllan
kanske får för sej att svänga förbi en dag senare än vanligt..
men, hursomhelst så var gårdagen som sagt grymt lyckad! förferre i klubbhuset med bästa gänget, vandring
i mörkret till festplatsen, shake på dansbanan med cirkus 1000 pers (jag skojar inte!) och sista låten med den 
finaste man kan tänka sej. inte mycket att klaga på där inte. :) nope.

idag har jag hängt i gusum, käkat cheesecake i två omgångar och skrattat så tårarna runnit till minnen från
kvällen, så som 'min kompis är också från thailand!'.. ursäkta, men sen när blev jag thailändare!?
:D hahah, sicken dåre.
har också spikat planerna för nästa helg. västkusten - här kommer jag! åh, lycka! :)

förövrigt är det ju bara att konstatera, folk är så jävla konstiga.
tack hej, fuck dej. du säger det bra du, linnros.


Kommentarer
Postat av: C

Right beside you is where i belong!! Så jävla bra! du är bäst, vi var bäst!! Älskar dig så in i helvete! Min thailändare! ;) <3

2010-08-09 @ 00:46:16
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0