22'e.

trött efter att återigen ha avklarat ett killer-pass. trött på att folk är så stressiga inför jul. trött på att
jag är så stressad inför jul. trött på folk som får mitt humör att sjunka till botten på en sekund. trött,
trött, trött. gaah.
meen, jävligt glad över att jag imorgon ska få återse, och dessutom fira lill-jul med, min bästa vän
och min lilla guddotter. :) finns inget som slår det! kan knappt bärga mej! :)
att jag sen bara har några ynka arbetstimmar kvar att avklara innan julledigheten tågar in, och att jag
har ännu en lill-jul inplanerad på kvällen imorgon, gör ju inte saken sämre precis. så bort, bort, bort,
med trötthet och sura miner - imorgon ska bli en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0